ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Καλάθι Αγορών

Επιστροφές Προϊόντων

Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε (αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου ή αντικατάσταση),  θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής με τις απαιτούμενες πληροφορίες στο email info@shoegallery.gr. 


Αίτημα Επιστροφής

 ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΜΕ ΑΠΕΥΕΘΕΙΑΣ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ SHOEGALLERY . ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΜΑΣ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ .ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ .Μόλις ελεγχθεί το αίτημά σας από το προσωπικό μας, θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικώς ή θα λάβετε ειδοποίηση με email για την έγκριση της επιστροφής και οδηγίες για τον τρόπο και τη διεύθυνση αποστολής.


Αλλαγές Προϊόντων

 Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε - και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί - θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στα τηλέφωνα 6932792983 , 2661039984 με την εξυπηρέτηση πελατών για την διαδικασία αλλαγής-αντικατάστασης του προϊόντος.

***ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ VOUCHER ΑΦΟΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑΓΩΝ ***

ΩΡΑΡΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ- ΤΕΤΑΡΤΗ-10:00-14:00.
ΤΡΙΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 10:00-14:00 & 17:00-21:00


ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ χωρίς να προηγηθεί ενημέρωση του καταστήματος, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ.

Για παραγγελίες εντός Ελλάδας, η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη (εάν το προϊόν αντικατάστασης έχει αξία μεγαλύτερη των 49€ , διαφορετικά η χρέωση είναι 5,00 €). 


*Η δωρεάν αλλαγή για προϊόντα αξίας άνω των 49€ , καθώς και η χρέωση των 5,00€ για την αλλαγή προϊόντος αξίας κάτω των 49€ ισχύει μόνο εάν η αλλαγή γίνει με την εταιρία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε ( ACS ή΄ Speedex ) . 

Εναλλακτικά ο πελάτης αναλαμβάνει με δικά του έξοδα την διαδικασία αντικατάστασης.

 

Δικαίωμα υπαναχώρησης-Ακύρωση παραγγελίας-Επιστροφή χρημάτων. Έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε γνώμη και να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση,χωρίς να αναφέρετε το λόγο και χωρίς επιβάρυνση (στην αξία του προϊόντος), εντός 14 ημερολογιακών ημερών, από τη μέρα που παραλάβατε το προϊόν.

Επιπλέον διευκρινήσεις:

Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εφόσον πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:

•  Τα προϊόντα και η συσκευασία τους θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα

(πχ. Απόδειξη λιανικής ή Τιμολόγιο, και όλα τα συνοδευτικά όπως ετικέτες κτλ).

•  Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων θα πρέπει να αποστείλετε τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε εντός 5 ημερών από την ημερομηνία που θα γίνει αποδεκτό το αίτημα σας για επιστροφή χρημάτων.

•  Εφόσον ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα για την αξία των προϊόντων, στο σύνολό τους, εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής από το SHOEGALLERY.GR του επιστρεφόμενου προϊόντος.

•  Στις παραγγελίες που έχουν επιβαρυνθεί με έξοδα αποστολής 3,00€ το ποσό των ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ αλλά και της ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ δεν επιστρέφεται !!!

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ 8€  . Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να συσκευάσει το δέμα και να το αποστείλει με χρέωση παραλήπτη στο shoegallery (ΕΔΡΑ : ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΘΕΟΤΟΚΗ 4  ΚΕΡΚΥΡΑ 49100) . Με την επιστροφή του προϊόντος η επιστροφή θα γίνει εντός 7 ημερών . 

• Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.

**Σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος είναι αδύνατη η επιστροφή χρημάτων . 

·

*ΠΡΟΣΟΧΗ: ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΕΛΤΑ (απλό ταχυδρομείο) ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ!


Λανθασμένες αποστολές

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 5 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.

 Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.


 Ελαττωματικά Προϊόντα

 Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό σε διάστημα 15 ημερών από την πώλησή του, αναλαμβάνουμε την αντικατάστασή του με νέο ή την επιδιόρθωση του εάν αυτό είναι εφικτό χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνσή σας.  

Μόλις εντοπιστεί το ελάττωμα, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής, έτσι ώστε να λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/ αντικατάστασης/επιδιόρθωσης. 

Εάν κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα ζητήσετε την αντικατάσταση του από κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής σας ή  και μεγαλύτερης αξίας, με την υποχρέωση να καλύψετε την επιπλέον διαφορά που θα προκύψει.

 Όλα τα προϊόντα έχουν εγγύηση 30 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς. Μετά το πέρας των 30 ημερών η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος . 

 

Ώρες επικοινωνίας

Ώρες: 

Δευτέρα8:00π.μ.–3:00μ.μ.
Τρίτη8:00π.μ.–2:00μ.μ., 5:00–8μ.μ.
Τετάρτη8:00π.μ.–3:00μ.μ.
Πέμπτη8:00π.μ.–2:00μ.μ., 5:00–8:30μ.μ.
Παρασκευή8:00π.μ.–2:00μ.μ., 5:00–8:30μ.μ.
Σάββατο10:00π.μ.–3:00μ.μ.
ΚυριακήΚλειστά

Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών 26610-39884 , 6932792983 . 

Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-21:00, Σάββατο 09:00-14:00